[dawidizolator] Moje izolatory

Moderator: dawidizolator

[dawidizolator] Moje izolatory

Postprzez dawidizolator » 6 lipca 2010, 20:21

Pragnę Wam zaprezentować moją kolekcję izolatorów, która liczy około 600-700 izolatorów.
Oczywiście na raz nie da się wszystkim zrobić foty więc będę je co jakiś czas dodawał. Miłego oglądania.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Więcej fotek już niedługo!!!
Ostatnio edytowano 22 czerwca 2011, 21:28 przez amisiek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zmiana tytułu wątku
Kolekcjoner izolatorów i lamp :)
GG: 227575
Pozdrawiam, Dawid.
Avatar użytkownika
dawidizolator
 
Posty: 434
Zdjęcia: 577
Dołączył(a): 6 lipca 2010, 16:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Moje izolatory

Postprzez amisiek » 7 lipca 2010, 09:53

Ciekawa kolekcja, pochwal się :)
Lubię dobre światło.
Avatar użytkownika
amisiek
Site Admin
 
Posty: 8587
Zdjęcia: 1887
Dołączył(a): 12 stycznia 2010, 23:01

Re: Moje izolatory

Postprzez dawidizolator » 7 lipca 2010, 13:05

Dzięki, bardzo chętnie się pochwalę tylko musze porobić więcej fotek a narazie to zajrzyjcie do mojej galerii zdjęć.
Kolekcjoner izolatorów i lamp :)
GG: 227575
Pozdrawiam, Dawid.
Avatar użytkownika
dawidizolator
 
Posty: 434
Zdjęcia: 577
Dołączył(a): 6 lipca 2010, 16:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Moje izolatory

Postprzez swietlik » 7 lipca 2010, 20:38

:shock: :o O kurde :mrgreen:
Masz nie tylko same izolatory ale osprzęt do linii. Jest tam kondensator, głowicę napowietrzna i odgromniki zaworowe.

Zrób jedno zdjęcie samej tablicy "Baczność..." :D
Zakład Energetyczny Poznań
Rejon Najwyższych Napięć
Avatar użytkownika
swietlik
 
Posty: 3006
Zdjęcia: 83
Dołączył(a): 4 czerwca 2007, 14:04
Lokalizacja: Poznań

Re: Moje izolatory

Postprzez cieszyn » 7 lipca 2010, 21:26

dawidizolator :arrow: No, no! Szacun kolego!

Aleś tego nazbierał, pewnie nie sam, tylko może to od rodziców, tak? pokaż nam choć po jednym z każdego rodzaju izolków 8-)
Ostatnio edytowano 8 lipca 2010, 21:40 przez cieszyn, łącznie edytowano 1 raz
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12608
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje izolatory

Postprzez dawidizolator » 8 lipca 2010, 21:39

Proszę o to baczność:
Obrazek
Dzięki, że Wam się podoba moja kolekcja, zachęcam do obejrzenia mojej galerii zdjęć, co jakiś czas będę dodawał nowe fotki. Co do tego czy sam to uzbierałem czy nie, to owszem pomaga mi w tym rodzina i inni ludzie. Znam bardzo dużo energetyków, którzy mi załatwiają izolatory, oraz innych ludzi, którzy mają do tego dojścia. Radzinka też pomoga, w mniejszym stopniu ale zawsze coś :) . Jak by co to ja nie zbieram tylko izolatorów ale tak jak ktoś już wczesniej wspomniał to odgromniki, głowice, odłączniki, bezpieczniki, tabliczki ostrzegawcze oprawki i oprawy, transformatory i kondensatory (ale tyko te, które mają izolatory) też ;) . Chcieliście też alby z każdego rodzaju pokazał chociaż po 1 izolatorze, ale chodziło Ci z każdego rodzaju, czyli jeden telefoniczny, jeden energetyczny, jeden radiowęzłowy itd? czy może z kązego typu izolatora ogulnie czyli np. jeden N-80, jeden N-95, jeden S-80, jeden S-115 tak?
Kolekcjoner izolatorów i lamp :)
GG: 227575
Pozdrawiam, Dawid.
Avatar użytkownika
dawidizolator
 
Posty: 434
Zdjęcia: 577
Dołączył(a): 6 lipca 2010, 16:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Moje izolatory

Postprzez cieszyn » 8 lipca 2010, 21:42

Wiesz, nie znam się aż tak na izolkach, jak Ty, więc lepiej by było ujrzeć ich tyle, ile dasz radę pokazać, ale w zbliżeniu z każdej kategorii po jednym chociaż (kategoryzację zostawiam Tobie), bo jak się patrzy na wielki zbiór, to żadnych szczegółów nie widać . . . . .- więc pokaż, wg własnego uznania, to, co chcesz 8-)
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12608
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje izolatory

Postprzez dawidizolator » 9 lipca 2010, 09:42

Ok, dzięki za zainteresowanie, pokaże Wam z każdego typu po jednym a ja mam ponad 200 różnych typów :mrgreen: więc fot będzie bardzo wiele, dlatego zajmie mi to troszkę czasu aby wszystkie obfotografować, ale spoko, niedługo fotki sie ukażą a puki co zapraszam do odwiedzenia mojej galerii zdjęć i mojej stronki: www.utrecht.terramail.pl ;)
Pozdrawiam.
Dawid Utrecht
Kolekcjoner izolatorów i lamp :)
GG: 227575
Pozdrawiam, Dawid.
Avatar użytkownika
dawidizolator
 
Posty: 434
Zdjęcia: 577
Dołączył(a): 6 lipca 2010, 16:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Moje izolatory

Postprzez DocBrown » 9 lipca 2010, 09:52

Widze, że kolega jest z Poznania :)
Może jakiś lokalny minizlocik pasjonatów elektryczności :mrgreen: :?:
DocBrown
 

Re: Moje izolatory

Postprzez swietlik » 9 lipca 2010, 18:58

Gdzieś na forum jest wątek o tablicach ostrzegawczych, jak masz jakieś unikaty to wrzuć fotki ;)

Na kondensatory uważaj, niektóre mogą zawierać PCB :!:
Zakład Energetyczny Poznań
Rejon Najwyższych Napięć
Avatar użytkownika
swietlik
 
Posty: 3006
Zdjęcia: 83
Dołączył(a): 4 czerwca 2007, 14:04
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

Powrót do Dawidizolator

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość