Nowo naprawiona SL Comfort z 1996 roku. Założona jest w niej nowa rurka wyładowcza, a dokładniej dwie świetlówki PL-S 7w, podłączone szeregowo i umieszczone po obu stronach dławika. Jest to praktycznie jedyny sposób na naprawienie SLki z wcześniejszych generacji, sprzed 1998 roku. Z racji wystającego nad obudowę dławika, nie można wstawić tam np. rurki PL-C, jak w SLkach najnowszej generacji.
Czas na foty.
Podczas montażu już odpowiednio obrobionych rurek PL-S 7w:
Te wiórki widoczne na zdjęciu, to upiłowany plastik, gdyż musiałem odpiłować część plastikowych elementów obudowy PL-S, aby rurka zmieściła się w obudowie.
Pierwsze, prowizoryczne jeszcze, testy:
Pierwsze foty z kloszem:
Teraz foty z nałożonym przezroczystym kloszem, tzn. z kloszem z wytartą farbą ze środka
A teraz już w pełni odnowiona SL Comfort, z ostatecznie nałożonym i dociśniętym kloszem:
Jeszcze na dokładkę kilka zdjęć Narvy Prismy z wymienną rurką, po ponad półrocznym działaniu. Klosz odbarwił się od środka, za sprawą parującej zalewy z dławika: