MRP200 napisał(a):Nietypowe oświetlenie (a właściwie pozostałości) przejścia podziemnego pod torami ma stacji Brzeg Głogowski leżącej na linii kolejowej nr 273. Samo przejście pod torami na tej stacyjce, to unikat w skali kraju, bo sama stacja, pełniąca dziś rolę przystanku osobowego, jest jedynie stacją przelotową, na której zatrzymuje się raptem kilka pociągów osobowych. W dodatku pasażerów obsługuje wyłącznie peron przy torze nr 2. Torem nr 1 ze względu na zły stan i ograniczenia prędkości na tym odcinku jeżdżą wyłącznie towary.
Oświetlenie przejścia stanowiły oprawy ORZ-7 i ORZ-7-2 oświetlające wyłącznie schody. Sam tunel nie posiadał własnego oświetlenia, ale nie było ono potrzebne, tunel jest krótki, więc ilość światła z tych opraw, jak domniemam, zapewniała wystarczającą ilość światła dla samego tunelu.
http://fotki.lighting-gallery.pl/images ... 92310.jpeg
Aktualnie w tym miesiącu przejście zostało zamknięte.
Oświetlenie na peronach (ORZ-7) jest sprawne, ale lada chwila zostanie zdemontowane, gdyż obok nich stoją nowe słupy.
Perony wraz z przejściem są w generalnym remoncie. Losów dworca(budynku) nie znam, ale prawdopodobnie zostanie wyburzony.
MRP200 napisał(a): "przejścia podziemnego pod torami ma stacji Brzeg Głogowski leżącej na linii kolejowej nr 273."
"W dodatku pasażerów obsługuje wyłącznie peron przy torze nr 2. Torem nr 1 ze względu na zły stan i ograniczenia prędkości na tym odcinku jeżdżą wyłącznie towary.
Cała linia kolejowa jest w generalnym remoncie.