[Cieszyn] CELMA fabryka silników elektrycznych

Dyskusje na temat oświetlenia terenów kopalni, hut oraz wszelkiego rodzaju zakładów przemysłowych

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez neon44 » 29 lipca 2008, 21:36

Świetne zdjęcia, szkoda, że tej ostatniej nie zajrzałeś do "gardła"
Fanatyk opraw ulicznych

Zrobiłem już 5564 zdjęcia opraw oświetleniowych
Avatar użytkownika
neon44
Site Admin
 
Posty: 10962
Zdjęcia: 62
Dołączył(a): 3 czerwca 2007, 14:57
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez CDM » 29 lipca 2008, 22:09

:arrow: cieszyn, dzięki!! Same pyszności tu wstawiłeś. Nawet kwadratówki sobie gadają :lol:
Brak czasu....
Avatar użytkownika
CDM
 
Posty: 4644
Zdjęcia: 226
Dołączył(a): 12 czerwca 2007, 14:07
Lokalizacja: Poznań

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez cieszyn » 29 lipca 2008, 22:14

neon44 napisał(a):Świetne zdjęcia, szkoda, że tej ostatniej nie zajrzałeś do "gardła"


Zajrzałem (bardziej sie nie dało, bo groziła mi kąpiel w Młynówce) i oprawa ma raster, to lekko tam widać, więc jest to ORP-2 !!!
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12621
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez cieszyn » 29 lipca 2008, 22:15

CDM napisał(a)::arrow: cieszyn, dzięki!! Same pyszności tu wstawiłeś. Nawet kwadratówki sobie gadają :lol:
TAK !!!!!

A jednak, warto najlepsze zostawić na DESER !!! - np. beretka przez siatkę dojrzana czy Strada na tle wysokiego komina Celmy :lol: :lol: :D

Ja się cieszę podwójnie , bo Was ucieszyłem, i sam miałem frajdy po pachy robiąc im fotki-kotki :lol:
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12621
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez cieszyn » 29 lipca 2011, 00:59

Teraz kilka ujęć w nocy - zdjęcia robione od str Olzy

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Cieszyn by night. Są tu nowe latarnie, na każdym słupie po 2 oprawy. Jedna świeci na jezdnię, druga na deptak przy Olzie
Obrazek
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12621
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez famabud » 29 lipca 2011, 11:46

Ładne foty i kupę rtęci na terenie. :) Chciałbym zobaczyć jak to wygląda w dzień.
Avatar użytkownika
famabud
 
Posty: 8604
Zdjęcia: 1074
Dołączył(a): 3 listopada 2009, 17:25
Lokalizacja: Lublin

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez Marek140 » 29 lipca 2011, 20:09

Najlepsze są zdjęcia z księżycem w tle :D :o :D
Lubię dobre brzmienie sprzętu sprzed lat.
Avatar użytkownika
Marek140
 
Posty: 1494
Zdjęcia: 508
Dołączył(a): 13 maja 2011, 15:08
Lokalizacja: Augustów

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez cieszyn » 29 lipca 2011, 23:09

famabud napisał(a):Ładne foty i kupę rtęci na terenie. :) Chciałbym zobaczyć jak to wygląda w dzień.


Rzuć okiem na cały ten wątek, jest tam trochę tych opraw. Są też w innym miejscu :arrow: viewtopic.php?f=36&t=281&hilit=celmy 4 i 5 zdjęcie to są oprawy widoczne w dzień,

Tam widać też galerię ORZ-10 !!! - juz dziś jej tam nie ma :( :cry: :evil:
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12621
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez Marek140 » 30 lipca 2011, 07:40

cieszyn napisał(a): juz dziś jej tam nie ma :( :cry: :evil:

Tragedia ,ręce opadają :evil: :x :cry:
Lubię dobre brzmienie sprzętu sprzed lat.
Avatar użytkownika
Marek140
 
Posty: 1494
Zdjęcia: 508
Dołączył(a): 13 maja 2011, 15:08
Lokalizacja: Augustów

Re: CELMA fabryka silników elektr. - Cieszyn

Postprzez cieszyn » 30 lipca 2011, 22:58

Wiesz, ta galeria ORZ-10 oświetlała dawny parking przed fabryką, głównie auta pracowników, bo robili tam na 2 zmiany.
Teraz już tak nie jest więc pewnie ktoś policzył koszty świecenia rtęci w tych oprawach i wyszło, że nie potrzebnie żrą prąd
Pzdr/
Staszek
Avatar użytkownika
cieszyn
 
Posty: 12621
Zdjęcia: 9
Dołączył(a): 25 lipca 2007, 15:38
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Oświetlenie terenów przemysłowych

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość