Strona 1 z 2

Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 21:26
przez cieszyn
W okolicy giełdy samochodowej na Żeraniu jest mnóstwo starych hal i magazynów
Można tam spotkać niejednego klasyka

i cieszyn niejednego tam spotkał
i zdjęć parę wykonał
i Wam je tu pokazał

i już.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 21:48
przez neon44
Jak zwykle przepiękne :)

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 22:03
przez Michal
Tak,zdjęcia są ekstra,te hale kryją zapewne dużo oświetleniowych rarytasów.Cieszyn przesłał zdjęcie,które pokazuje,że ostatnie wersje korytek korodowały o wiele bardziej i szybciej niż niektóre wersje tej oprawy z przed dwudziestu lat ;)

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 22:13
przez cieszyn
neon44 napisał(a):Jak zwykle przepiękne :)


Dzięki - a będą następne :P

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 22:18
przez cieszyn
Michal napisał(a):Tak,zdjęcia są ekstra,te hale kryją zapewne dużo oświetleniowych rarytasów.;)


Michał, nie wiem, co jest w tych halach, ale te, które są opuszczone, już nic nie mają, zaś te, które są zamknięte nie udało mi się odwiedzić od środka.

Cieszyn przesłał zdjęcie,które pokazuje,że ostatnie wersje korytek korodowały o wiele bardziej i szybciej niż niektóre wersje tej oprawy z przed dwudziestu lat
- to jest tak jak z autami, kiedyś były solidnie malowane i przygotowane antykorozyjnie, ale potem z czasem robili je coraz gorzej, podobnie było chyba także z oprawami :roll:

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 22:27
przez DocBrown
cieszyn napisał(a):
Michal napisał(a):Tak,zdjęcia są ekstra,te hale kryją zapewne dużo oświetleniowych rarytasów.;)


Michał, nie wiem, co jest w tych halach, ale te, które są opuszczone, już nic nie mają, zaś te, które są zamknięte nie udało mi się odwiedzić od środka.

Cieszyn przesłał zdjęcie,które pokazuje,że ostatnie wersje korytek korodowały o wiele bardziej i szybciej niż niektóre wersje tej oprawy z przed dwudziestu lat
- to jest tak jak z autami, kiedyś były solidnie malowane i przygotowane antykorozyjnie, ale potem z czasem robili je coraz gorzej, podobnie było chyba także z oprawami :roll:


Z tym sie nie zgodzę, przykładem może być firma Audi, która do roku 1986 nie stosowała obustronnego ocynku karoserii. W 1986 r wprowadzili obustronny ocynk, wraz z wprowadzeniem do produkcji modelu 80 B3, auta te są jednymi z najodporniejszych na korozje jakie w ogóle zostały wyprodukowane, wcześniejsze modele takie nie były.

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 22:51
przez cieszyn
Ależ Doc!

Ja mówię o POLSKICH autach i polskich oprawach ;)

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 22:52
przez cieszyn
A teraz ciąg dalszy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

(odpiszcie byle co, to wrzucę kolejną porcję)

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 2 maja 2009, 23:42
przez DocBrown
Tu masz racje :)
Stare Polonezy mniej gniły niż te nowsze Caro i Atu

Re: Żerań poprzemysłowy

PostNapisane: 3 maja 2009, 11:34
przez oskard
A czy tym terenem, po którym chodziłeś, ktoś się zajmuje, czy ktoś tam pilnuje?