Strona 2 z 19

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 12 lipca 2007, 21:36
przez mirek
To będzie ta z poziomą lampą. Na Twoim drugim zdjęciu, Neonie widać wyraźnie poziomą lampę.

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 12 lipca 2007, 21:49
przez CDM
neon44 napisał(a):
:arrow: CDM Czy są to OURW2400 :?:

Obrazek

Obrazek

Zdaje się ,że tak, ale nie ma klosza :cry: źródło jakoś tak dziwnie jest wepchniete do środka, byc może właśnie z powodu braku klosza. Niestety, nie widać tu, czy jest ramka od klosza, ale zdaje się ,że nie, bo na ramkach one miały takie dodatkowe odbłyśniki kierunkowe

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 12 lipca 2007, 22:17
przez neon44
mirek napisał(a):To będzie ta z poziomą lampą. Na Twoim drugim zdjęciu, Neonie widać wyraźnie poziomą lampę.


Mirku a czy widziałeś oprawę w której lampa jest po środku komory lampowej. Jeśli jest po środku to znaczy że blisko komory dławikowej mieści się jeszcze jedna. Poza tym pamiętaj że lampy w OURW2400 były umieszczone pod kątem 45 stopni i i na oko tak mniemam że to mniej więcej tyle. Niestety tamtędy pociąg nie jechał więc nie mogłem focić na zoomie bo by mi lampa czmychła z obiektywu. Może następnym razem

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 08:37
przez mirek
neon44 napisał(a): Niestety tamtędy pociąg nie jechał więc nie mogłem focić na zoomie bo by mi lampa czmychła z obiektywu. Może następnym razem

To dlaczego widząc taki okaz jak domniemane OURW 2400 nie wysiądziesz z samochodu i nie zrobisz zdjęcia jak człowiek, na pełnym zoomie z punktowym pomiarem światła na wnętrze oprawy :?:

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 09:19
przez neon44
mirek napisał(a):To dlaczego widząc taki okaz jak domniemane OURW 2400 nie wysiądziesz z samochodu i nie zrobisz zdjęcia jak człowiek, na pełnym zoomie z punktowym pomiarem światła na wnętrze oprawy :?:


na środku drogi :?: :P :lol: :lol:

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 09:38
przez mirek
neon44 napisał(a):
mirek napisał(a):To dlaczego widząc taki okaz jak domniemane OURW 2400 nie wysiądziesz z samochodu i nie zrobisz zdjęcia jak człowiek, na pełnym zoomie z punktowym pomiarem światła na wnętrze oprawy :?:


na środku drogi :?: :P :lol: :lol:

A to nie można zjechać na pobocze i podejść parę kroków :?:

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 10:01
przez neon44
mirek napisał(a):A to nie można zjechać na pobocze i podejść parę kroków :?:


Droga jest tam wąska i jest zakręt. Brak poboczy

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 10:27
przez mirek
neon44 napisał(a):
mirek napisał(a):A to nie można zjechać na pobocze i podejść parę kroków :?:


Droga jest tam wąska i jest zakręt. Brak poboczy

To może trzeba się wysilić i poszukać gdzieś w pobliżu miejsca do zaparkowania, wrócić się trochę i zrobić porządne zdjęcia :?: Ja nie takie rzeczy robiłem żeby ująć na zdjęciu jakiś klasyk, 90% zdjęć robię normalnie, nie z samochodu. Nieraz zatrzymywałem się w różnych dziwnych miejscach żeby zrobić zdjęcia oprawom, parę razy robiłem fotki stojąc na czynnych torowiskach, raz jechałem wieczorem na drugi koniec miasta tylko po to aby sfocić jeden kwiat jak świeci, parę razy wdaławałem się w polemikę z właścicielami terenów na których są oprawy itd, przygód było wiele a Ty nie chcesz się zatrzymać na zwykłej drodze :?: :?: :?:

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 11:23
przez neon44
Drogi Mirku następnym razem tak zrobię :mrgreen:

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 13 lipca 2007, 11:27
przez neon44
mirek napisał(a):To może trzeba się wysilić i poszukać gdzieś w pobliżu miejsca do zaparkowania, wrócić się trochę i zrobić porządne zdjęcia :?: Ja nie takie rzeczy robiłem żeby ująć na zdjęciu jakiś klasyk, 90% zdjęć robię normalnie, nie z samochodu. Nieraz zatrzymywałem się w różnych dziwnych miejscach żeby zrobić zdjęcia oprawom, parę razy robiłem fotki stojąc na czynnych torowiskach, raz jechałem wieczorem na drugi koniec miasta tylko po to aby sfocić jeden kwiat jak świeci, parę razy wdaławałem się w polemikę z właścicielami terenów na których są oprawy itd, przygód było wiele a Ty nie chcesz się zatrzymać na zwykłej drodze :?: :?: :?:


Tyle zrobiłeś ale jednak boisz się sfocić jedną OUR700 na terenie kolejowym w Krakowie :mrgreen: mówiłeś o tym na starym forum