Na zmodernizowanym fragmencie linii 229 na odcinku Glincz-Kartuzy PLK kazała zastosować na peronach i przejazdach kolejowych oprawy LED i faktycznie zastosowane zostały Boyeny LED, więcej tutaj:
viewtopic.php?p=216237#p216237
Jak widać nawet dotychczas mocno betonowa PLK zmienia nastawienie odnośnie oświetlenia, choć obecnie Pomorska Kolej Metropolitalna postawiła poprzeczkę tak wysoko, że jeszcze trochę czasu upłynie zanim PLKa dorówna poziomowi PKM.
Pamiętam, że kiedyś na końcu któregoś z peronów Warszawy Wschodniej zamontowano duet nowych opraw z MH, czy on nadal tam jest?
Oprawy wandaloodporne w tunelu to chyba obecnie bardzo rozpowszechniona produkcja ATM Lighting.
http://www.atmlighting.pl/pl/
Ta EN57 to jest z ostatniej serii 19xx, ma nadal rozruch oporowy, aczkolwiek EN57 z tej serii należące do Kolei Mazowieckich wszystkie przeszły lifting wnętrza z wymianą oświetlenia na nowocześniejsze.