To ciekawa teoria...Nigdy się nad tym nie zastanawiałem...DocBrown napisał(a):Zjawisko przegrzewania oprawek występuje chyba znacznie intensywniej przy rurach T8 niż T12
DocBrown napisał(a):Teoria wysnuta na tej podstawie, że rury T8 grzeją się przy normalnej pracy zdecydowanie bardziej niż T12, zwłaszcza przy końcach jest to wyraźnie wyczuwalne.
To może rzucę takie słynne w Polsce pytanie (szczególnie w 1970 roku): "POMOŻECIE????" W każdym razie ja bym tam zaraz chętnie zrobił porządekneon44 napisał(a):Ja odnoszę wrażenie, że nie ma tego kto wymieniać, albo nie mają drabiny
CDM napisał(a):To może rzucę takie słynne w Polsce pytanie (szczególnie w 1970 roku): "POMOŻECIE????"neon44 napisał(a):Ja odnoszę wrażenie, że nie ma tego kto wymieniać, albo nie mają drabiny
neon44 napisał(a):Ja odnoszę wrażenie, że nie ma tego kto wymieniać, albo nie mają drabiny
andrzejlisek napisał(a):neon44 napisał(a):Ja odnoszę wrażenie, że nie ma tego kto wymieniać, albo nie mają drabiny
A może konserwatorzy na każdą myśl czy zgłoszenie o oświetleniu myślą (mówią) "zrobimy jutro", a następnego dnia to samo i tak w nieskończoność.
Ciekawe, czy przyjdzie czas, kiedy nie będzie się świecić ani jedna świetlówka (oby nie).
Powrót do Oświetlenie obiektów infrastruktury kolejowej
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości