Strona 1 z 3

[Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 13:52
przez slaweklampy
Przedstawiam tutaj kolejny nabytek, jest nim oprawa ORZ3-kł zwana trumienką, wersja dla lamp rtęciowych o mocy 250W. Pochodzi ona ze złomowiska, w środku sprawna rtęciówka Tesla RVL-X 250W. Na zdjęciu brak klapki, wziąłem z innego egzemplarza oprawy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 14:26
przez Utilizer
Padaka, ale do opanowania

Re:

PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 21:44
przez Elektroservice
Utilizer napisał(a):Padaka, ale do opanowania


A widziałeś Ty kiedykolwiek u naszego kolegi porządną oprawę? :twisted:

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 16:38
przez latarnik
Przez to, że to prosta konstrukcja, dość łatwo ją doprowadzić do lepszego stanu - rozebrać na części, wyprostować korpus, wyczyścić i zakonserwować 8-)

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 01:48
przez wyolon
/

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 10:31
przez slaweklampy
Widoczny kawałek wysięgnika udało mi się usunąć poprzez odkręcenie nakrętek M8 kluczem oczkowym. Niestety, pozostałe śruby są nie do ruszenia. :lol: :x

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 17:58
przez MercuryFenix
Spróbuj płaskim, jak oczkowym nie idzie :)

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 18:54
przez wyolon
/

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 18:57
przez Elektroservice
Proponuję od razu klucz pneumatyczny :twisted:
Furfurfur i odkręcone :mrgreen: (i to nie tak do końca żart - miałem przypadek, że przy odkręcaniu tradycyjnym kluczem łby śrub obrywały się jeden po drugim a pneumat na skutek uderzeniowego odkręcania luzował zapieczoną śrubę bez zerwania jej łba :shock:)

Re: [Slaweklampy] ORZ3-kł trumienka 250W

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 19:11
przez lumix26
slaweklampy napisał(a):Widoczny kawałek wysięgnika udało mi się usunąć poprzez odkręcenie nakrętek M8 kluczem oczkowym. Niestety, pozostałe śruby są nie do ruszenia. :lol: :x

nie wiem po co bawić się ze starymi obejmami jak można kupić w motoryzacyjnym sklepie to nie jest jakiś tam duży wydatek