Prośba o pomoc

O fotografowaniu i filmowaniu lamp i wszystkiego co ma związek z oswietleniem

Prośba o pomoc

Postprzez toomm40 » 2 marca 2016, 02:42

Mam taki oto aparacik FinePix A400

Obrazek
Obrazek

i jak się ma do tego takie coś z linku poniżej ?

http://olx.pl/oferta/aparat-cyfrowy-fuj ... 678f2a62c6

Zaznaczam, że jestem totalnym laikiem. nie znam się na aparatach, więc proszę prostym językiem wyliczyć ewentualne zalety i czy warto by było coś takiego nabyć za tą cenę, zakładając ,że sprzęt jest sprawny . :)
Nie będę robić zdjęć na konkursy fotograficzne. Zależy mi głównie na nieco większych możliwościach zbliżeń, fotografowania z oddali itp.
Wiem, że są tu osoby biegłe w tej tematyce, wdzięczny będę za opinie.
TELAM - i wszystko jasne :D
Avatar użytkownika
toomm40
 
Posty: 5021
Zdjęcia: 0
Dołączył(a): 18 listopada 2011, 23:38
Lokalizacja: Poznań

Re: Prośba o pomoc

Postprzez KaszeL » 2 marca 2016, 09:43

Zrobiłeś selfie aparatu ;)
Uwaga zły, zły admin. W razie problemów szukaj pomocy u dobrego -> neon44
Avatar użytkownika
KaszeL
Site Admin
 
Posty: 8650
Zdjęcia: 534
Dołączył(a): 3 czerwca 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań

Re: Prośba o pomoc

Postprzez Beton » 2 marca 2016, 10:37

Nie opłaca się, za te pieniądze, ew. po dołożeniu 50zł już można kupić lustrzankę. Wtedy ze standardowym obiektywem masz dobry zoom, możliwość założenia innego obiektywu (jak w domu wala się dobre szkło zenita, to można śmiało zakładać po dokupieniu przejściówki), znacznie szersze parametry, możliwość zrobienia naprawdę dobrych zdjęć nocnych, i co ważne - dużo lepszą jakość zdjęć, niż z kompakta :)
Avatar użytkownika
Beton
 
Posty: 2103
Zdjęcia: 0
Dołączył(a): 12 kwietnia 2008, 12:15
Lokalizacja: Katowice/Puławy

Re: Prośba o pomoc

Postprzez Luk » 2 marca 2016, 11:42

Ja mam niezbyt dobre wspomnienia jeśli chodzi o megazoomy z Fuji :roll: