Re: Bezpiecznik napowietrzny typu BNu
Napisane: 2 listopada 2008, 23:39
A ja pokażę jutro foto mojego BNu, który ma podkładkę sprężynówkę
=== Lighting Gallery PL ===
http://lighting-gallery.pl/
swietlik napisał(a):Były też starsze rozwiązania. Izolator-bezpiecznik napowietrzny... trzymam teraz w ręku Może fotkę cykne...
Michal napisał(a):BNu Swietlika to były najlepsze zabezpieczenia.Tradycyjną główkę z wkładką można bylo bez problemu wykręcić ,a w tych nowszych po ok.10 latach korodują sprężyny i po wyjęciu i wymianie wkladki włożenie z powrotem jest bardzo trudne,a nawet niemożliwe.Dlatego najlepiej w nowym BNu przed montażem nasmarować blaszki i sprężyny,a po przykręceniu przewodów również zaciski.
cieszyn napisał(a):Michal napisał(a):BNu Swietlika to były najlepsze zabezpieczenia.Tradycyjną główkę z wkładką można bylo bez problemu wykręcić ,a w tych nowszych po ok.10 latach korodują sprężyny i po wyjęciu i wymianie wkladki włożenie z powrotem jest bardzo trudne,a nawet niemożliwe.Dlatego najlepiej w nowym BNu przed montażem nasmarować blaszki i sprężyny,a po przykręceniu przewodów również zaciski.
To dowodzi, że nasz rozwój zamienia się w cofanie się wstecz
A czym się to smaruje? Kiedyś widziałem, jak chłopaki z ZE nasmarowali styki w Złączu Kablowym takim niebieskim smarem. To jak to jest, ten smar przewodzi prąd? Bo jak nie, to zaizoluje styki i prąd nie popłynie
cieszyn napisał(a):cieszyn napisał(a):Michal napisał(a):BNu Swietlika to były najlepsze zabezpieczenia.Tradycyjną główkę z wkładką można bylo bez problemu wykręcić ,a w tych nowszych po ok.10 latach korodują sprężyny i po wyjęciu i wymianie wkladki włożenie z powrotem jest bardzo trudne,a nawet niemożliwe.Dlatego najlepiej w nowym BNu przed montażem nasmarować blaszki i sprężyny,a po przykręceniu przewodów również zaciski.
To dowodzi, że nasz rozwój zamienia się w cofanie się wstecz
A czym się to smaruje? Kiedyś widziałem, jak chłopaki z ZE nasmarowali styki w Złączu Kablowym takim niebieskim smarem. To jak to jest, ten smar przewodzi prąd? Bo jak nie, to zaizoluje styki i prąd nie popłynie
Taki smar by się chyba nadawał też na styki w aku w aucie ?