Ja się spotkałem z taką praktyką u mnie, jeśli w oprawie nawali statecznik lub TUZ to wymieniają cała oprawę.
W moim mieście zamiast po zdjęciu malagi zakładają ORZ 7-2. Trochę ich przybywa i dobrze świecą z sodówką.
CDM napisał(a):Z tym wszystkim jest bardzo różnie. W tej chwili praktycznie proces wymiany opraw w mieście został zakonczony, ale pewne niedobitki z róznych przyczyn pozostały, o niektórych się zapomina..najcześciej te niedoróbki zostają wychwycone podczas tzw przeglądu, który obejmuje również wymiane kazdego źródła swiatła Każda taka wychwycona oprawa zostaje zgłoszona i przewaznie zostaje w jej miejsce założona taka, jak inne.generalnie grupowa wymiana opraw opiera się na projekcie wykonawczym, a on powstaje w oparciu o cały zasięg rozdzielnicy, który jest w bazie danych, z rysunku takiego wynika co zasila dokładnie dana szafka, stad też wiadomo ile opraw potrzeba na wymianę i gdzie dokladnie mają być. oczywiście sa czasem pewne przekłamania powstałe przez lata, czylinp. braki dokumentacyjne, to jest też m.in powodem, ze czasami gdzieś jest oprawa nie wymieniona, bo słup na którym się znajduje nigdzie nie figuruje.Malag raczej nie wymienia się na coś innego, natomiast Traffic prawie się u nas nie przyjął.
To teraz wiem dlaczego w Poznaniu pozostały jeszcze OUS-y, ORZ-7 i OUR-700
W moim mieście w czasie modernizacji też opuszczono trochę opraw i właśnie na tych słupach, które postawili pózniej.
CDM
A jakie oprawy posiadacie na koszu w razie gdyby trzeba było wymienić oprawę?? Jakieś klasyki...??