Nie jestem pewien, bo to zależy od modelu lampy. Gdy przeglądasz specyfikacje techniczne (a odwalałem sporo tej roboty, efekty masz w dziale informacje podstawowe - Lampy
) to znajdziesz czasami informacje na ten temat. Niestety nie ma ich w przypadku tanich lamp HID. Standardowe D2R i D2s mają takie wpisy w katalogu, ale produkcje chińskie już niekoniecznie. Nie wiem jaką lampę masz - to może być różna produkcja przecież.
Można spróbować, odpalając w szczelnej oprawie i wąchając - zapach ozonu wskaże dużą emisję UV. Pośrednia i mało sprawna metoda, ale lepsze to, niż nic. Świecenie papieru - zgadza się, jest jeszcze sposób w postaci pisaka z fluoresceiną. Normalnie jest jaskrawa, w obecności UV wręcz gryzie w oczy zielonym.
Wiem, Doc, ale w przypadku niektórych MH nie ma zewnętrznej bańki, samochodowy HID jest właśnie taką lampą.
Co do barwy - wierz mi, lepiej wybrać 4200. Tu nie powinien być bajer ale lepsze oświetlenie drogi. Przynajmniej jestem takiego zdania. Te z H4 Osram to chyba nie, ale są inne. Można także wstawić adapter, który umieści Ci D2R w ognisku, ale to już jest rzeźba, której nie popieram. Spece od ksenonów to
http://www.oswietlenia.com ale nie kupuj chińszczyzny, to są wyrzucone pieniądze. Mój kolega zrobił ten błąd, kosztowało go to dwa razy tyle, w końcu i tak kupił do swojego Opla homologowane kompletne lampy przednie firmy Hella. Tam się wstawia standardowe D2S.
Ja mam tak, że krótkie świecą HIDami z autopoziomowaniem, długie zwykłym halogenem.