Strona 1 z 2

Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 00:25
przez Paweł
Witam wszystkich

W imieniu grona administratorów pragnę ogłosić wybór nowych moderatorów forum. Zostali nimi Whites86 oraz świetlik

Gratulacje :)

Opinie Użytkowników na ten temat jak zawsze mile widziane.

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 00:43
przez Michal
Uważam,że Whites i Swietlik to dobry wybór-gratuluję nowym moderetorom i życzę powodzenia w rozwijaniu i doskonaleniu naszego forum ;) .P.S Ale się czerwono zrobiło na naszym marginesie :mrgreen:

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 06:18
przez Whites86
dzieki :) postaram sie wywiazywac z powierzonych mi obowiazków należycie i sumiennie

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 09:37
przez cieszyn
:arrow: Whites86, świetlik moje naserdeczniejsze gratulacje! Oby Wam się dobrze z nami pracowało, a forum się wciąż rozwijało, także dzięki Waszej pracy :P

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 09:54
przez Edziu
Gratulacje dla nowych adninów, Whites i Świetlik to dobry wybór, przyczyniajcie sie do rozwoju forum, wiem ze sobie poradzicie, :D
ps. to teraz nasi nowi admini dobrze mówię? to Whites, Świetlik, Paweł i Rtęciówka

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 10:15
przez cieszyn
Skoro "nowi" ;) się już obudzili ze snu zimowego ;) to bardzo bym prosił o reakcję na dawno temu napisany post:

cieszyn napisał(a):Witam wszystkich, a szczególni nowych adminów i nowych moderatorów!


Chciałem zapytać, czy nowi admini mają jakieś mniej lub bardziej uporządkowane plany działania?

Co chcecie zrobić w pierwszej kolejności? Co Waszym zdaniem jest najpilniejsze? co mniej pilnie? Jak to widzicie na osi czasu, gdzie najmniejszą działką jest miesiąc?

Czy ktoś z Was chce nam przedstawić swoją "filozofię działania" na Forum? lub powiedzieć, czego najbardziej od nas oczekujecie, będąc teraz niejako z drugiej strony stołu?


Jeśli można, chciałbym zaproponować, ażeby admini założyli tzw. Radę Główną, lub może Radę Forum, której zadaniem by było określać rodzaje konkretnych działań do realizacji na np. pół roku w jakimś uzgodnionym zakresie. Mogłaby też ta Rada być takim mini-forum, na którym (bez wiedzy userów) toczylibyście sobie własne dyskusje na tematy zarządzania forum i wiele innych podobnych

Warto by po ustalonym czasie ocenić swoje działania, skorygować je lub uznać za załatwione.
Ważne jest, by co jakiś czas ogłaszać na forum, co udało się Wam zrobić, a co nie, co planujecie, a czego z różnych przyczyn zrobic się nie da.

Piszę to ostatnie zdanie dlatego, że największym błędem wszelkich "przełożonych" jest brak częstego kontaktu z "podwładnymi" ;) ;) ;) chciałbym byc dobrze zrozumiany, tak?

Myślę, że będę wyrazicielem wielu z nas, jeśli powiem, że nam userom bardzo zależy na bliższym kontakcie z Wami, Waszą pracą itd.
Tych zaś, którzy poczuli, że nie wyrażam się w ich imieniu - przepraszam.

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 12:18
przez lampawls
Ja się zgłaszam na moderatora ;) ;)

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 12:35
przez Whites86
cieszyn napisał(a):Witam wszystkich, a szczególni nowych adminów i nowych moderatorów!


Chciałem zapytać, czy nowi admini mają jakieś mniej lub bardziej uporządkowane plany działania?

cała czwórka zostala wybrana po to ,by ułatwić prace obecnych administratorów, plany działania są i w miare uplywu czasu beda widoczne zmiany
cieszyn napisał(a):Co chcecie zrobić w pierwszej kolejności? Co Waszym zdaniem jest najpilniejsze? co mniej pilnie? Jak to widzicie na osi czasu, gdzie najmniejszą działką jest miesiąc?
na sam poczatek bedzie to pewnie porządkowanie dzialów i tematów ktore sie dublują i tych ktore nie maja z danym watkiem-tematem nic wspolnego (off-top) wiadomo nie wszystko sie odrazu da zrobić w jednym dniu na efekty trzeba troszke poczekać
cieszyn napisał(a):Czy ktoś z Was chce nam przedstawić swoją "filozofię działania" na Forum? lub powiedzieć, czego najbardziej od nas oczekujecie, będąc teraz niejako z drugiej strony stołu?
jako moderator jestem raczej "podwykonawcą" wiec w tej sprawie głosu musza udzielic admini ;)

cieszyn napisał(a):Jeśli można, chciałbym zaproponować, ażeby admini założyli tzw. Radę Główną, lub może Radę Forum, której zadaniem by było określać rodzaje konkretnych działań do realizacji na np. pół roku w jakimś uzgodnionym zakresie. Mogłaby też ta Rada być takim mini-forum, na którym (bez wiedzy userów) toczylibyście sobie własne dyskusje na tematy zarządzania forum i wiele innych podobnych

taka rada istnieje i sa tam poruszane tematy zwiazane z organizacją całego forum
cieszyn napisał(a):Warto by po ustalonym czasie ocenić swoje działania, skorygować je lub uznać za załatwione.
Ważne jest, by co jakiś czas ogłaszać na forum, co udało się Wam zrobić, a co nie, co planujecie, a czego z różnych przyczyn zrobic się nie da.

słuszna sugestia, powazniejsze zmiany napewno beda ogłaszane w słusznym czasie, bedzie tez mozna wyrazic swoja opinie na nowe postanowienia-zmiany ktore wchodza w zycie
cieszyn napisał(a):Piszę to ostatnie zdanie dlatego, że największym błędem wszelkich "przełożonych" jest brak częstego kontaktu z "podwładnymi" ;) ;) ;) chciałbym byc dobrze zrozumiany, tak?

mysle ze sie to zmieni ;)

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 22:36
przez cieszyn
Dzięki Adamie za odpowiedź 8-)


Cieszy i to, że wiele spraw jakie poruszyłem, jest już robiona lub są analizowane.


Licze, że inni wybrani niedawno "dadzą też tu swój głos"

Re: Nowi moderatorzy

PostNapisane: 5 marca 2009, 23:18
przez neon44
Cieszynku dla Ciebie wszystko :)