Strona 2 z 2

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 8 lutego 2014, 10:28
przez JeD
Watt napisał(a):Dobra dobra, ale wielką zaletą sodówek jest to że dobrze świecą we mgle. ;)


Ja SOX-y widzę na Autostradach, sam bym wszystkie nimi oświetlił.

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 8 lutego 2014, 10:30
przez Watt
Sodówki mogłyby zostać na autostradach, ale wszędzie indziej MH ;)

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 8 lutego 2014, 10:31
przez JeD
Watt napisał(a):Sodówki mogłyby zostać na autostradach, ale wszędzie indziej MH ;)


No wiadomo dla mnie SOX ma wiele zalet na autostradzie, bo jednak jak była mgła i się jechało Na Zamość, to najlepiej radził sobie z mgłą. w dodaatku 206 lm/w coś pięknego :)

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 8 lutego 2014, 10:33
przez Whites86
XXXJeDXXXX napisał(a):
Watt napisał(a):Sodówki mogłyby zostać na autostradach, ale wszędzie indziej MH ;)


No wiadomo dla mnie SOX ma wiele zalet na autostradzie, bo jednak jak była mgła i się jechało Na Zamość, to najlepiej radził sobie z mgłą. w dodaatku 206 lm/w coś pięknego :)

nie wiem czy to takie piękne przy tym swietle... strasznie męczy oczy

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 8 lutego 2014, 10:34
przez Watt
Ale po co jakieś wielkie Ra na autostradę, tam musi być dużo światła ;)

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 8 lutego 2014, 10:37
przez Whites86
Watt napisał(a):Ale po co jakieś wielkie Ra na autostradę, tam musi być dużo światła ;)

tam nie musi być wcale światła
co najwyżej na rozjazdach i bramkach poboru opłat
a przy dużych mglach to nawet i soxy nie pomogą
zresztą tych mgieł to to tez niema u nas tyle żeby zara panikowac

Re: Whitesowa OURW 2250 z 1977r

PostNapisane: 10 lutego 2014, 13:41
przez famabud
SOX lepiej świeci w lekkiej mgle niż bez mgły, zdaje się być wtedy bardzo jasno, nie mniej przez to słabe Ra nie widać tej super skuteczności świetlnej.

EOT