tommykrk napisał(a):Zastanawiało mnie takie zjawisko, które miało miejsce w Krakowie. W 2003r. na ulicy Zawiłej od skrzyżowania z Żywiecką, do końca linii NN Zmieniono SL 100 z 2000r. na sfatygowane Strady. Podobna rzecz zdarzyła się na ulicy Widłakowej w 2005r. , gdzie z prawie wszystkich słupów zdjęto WSL 8, a po czasie założono także sfatygowane strady, gdzie jedna np. miała klosz węższy od komory lampy i to nie na każdy słup. Zostawiono na niektórych puste wysięgniki.
W 2004 r. na ulicach krakowskiej Sidziny oświetlonych przez WSL-8 także z niektórych słupów zdjęto oprawy i po czasie założono używane SL-100. po latach- w 2011r. odkręcono zabieg ze Stradami na Zawiłej i zamontowano SL 100 z demobilu, a w 2018 na Widłakową wróciły WSL 8 także z demontażu po modernizacji miasta na LED. Czemu miały służyć te zabiegi z zakładaniem starych strad w miejsce kilkuletnich opraw SL 100 i WSL 8? Nie chodziło o pojedyncze oprawy, ale ciągi tych opraw.
AsXSn napisał(a):I jak sobie radzą te LEDy 39W na tej drodze?
Powrót do Konserwacja, modernizacja i budowa oświetlenia zewnętrznego
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości