Świeżo wyremontowany Bergmann z 1927. Oprawy z kloszami z lat 50-tych zostały zamienione na kinkiety odpowiadające stanowi fabrycznemu tego tramwaju. Oświetlenie jest przerobione na 24V (przy czym mam przypuszczenia, że instalacja 24V już była przed remontem). We wnętrzu są faktyczne żarówki 24V, ale jako lampy kierunkowskazu i podświetlenie tablicy relacyjnej są użyte LEDowe filamenty:
Tramwaj Linke-Hoffman Standard z 1925 z kolekcji MPK Kraków na wypożyczeniu do Wrocławia:
Czerwone światła mijania uzyskuje się po prostu przez wstawienie czerwonego filtra, który to jest wyjmowalny i jako, że wagon jest dwukierunkowy, to można wstawić na jedno lub drugie czoło zależnie od kierunku:
Żarówki to są Helios 60W 150V wyprodukowane w Polsce w Katowicach:
105NWr czyli wrocławska modernizacja stopiątki, której wymieniono czoło i tył, przerobiono układ drzwi na trzy odskokowe, ale zachowano oryginalny rozruch oporowy i oryginalne oprawy OT-1/1 z Gostynina:
Żarowki Helios ładnie zygzakami świecą, one na dosyć wiekowe wyglądają, ten rodzaj okrąglej pieczątki, wzorowanej na Polamowskich stosowano w latach 90.
RACJONALNE OŚWIETLENIE MIESZKAŃ SPRZĘTEM OŚWIETLENIOWYM "POLAM" - ułatwia prace wykonywane w domu - nie powoduje olśnienia i zmęczenia wzroku - stwarza nastrój i warunki miłego wypoczynku