lumix26 napisał(a):Właśnie przed chwilą zrobiłem pomiar na trzech statecznikach świetlówkowych połączonych równolegle
Wyniki wyszły takie
U-135V
I-1.15A
P-120W
Zatem można śmiało takie połączenie robić
Ale lepiej już kupić dedykowany dławik tak jak wspomniał Kaszel
mariano napisał(a):Ad. Edit 1 Dzięki Kaszel za fatygę i obliczenia. Jak bedzie trochę prądu za mało albo za dużo to nic się nie stanie, spróbuje tak jak wczesniej pisałem statecznik150W plus 40W i nawet jak będzie troche obciążona to żadna strata.
mariano napisał(a):Ad. Edit 2 Widziałem już ten statecznik, 16 zł statecznik ale przesyłka 20 zł, może jak ktoś zamawia więcej to sie opłaca ale na jeden to nie.
mariano napisał(a):Ad. Edit 3 Nie chę kupować nowych opraw i źródeł światła, nie dlatego, że szkoda mi pieniędzy, tylko wspomniany wcześniej LRF i stateczniki leżą u mnie latami nie wykorzystane, i dlatego chcę je wykorzystać w garażu, do wjechania do garażu autem i lub sprawdzenia oleju itp. to swiatło mi powinno wystarczyć.
KaszeL napisał(a):A co pokazuje ten amperomierz po prawej? Bo ten twój multimetr nie ma True-RMS, może stąd przekłamania. Chociaż swoją drogą, moje stateczniki mają prąd podany jako 0,43 a nie 0,45A
KaszeL napisał(a):Koszt przesyłki z tej aukcji to 16zł, nie 20zł. Razem za ten statecznik i przesyłkę zapłacisz 32zł, wcześniej pisałeś, że 50zł to za dużo? Teraz piszesz, że 32zł to za dużo, a jeszcze niżej piszesz, że nic nie chcesz kupować.
KaszeL napisał(a):Ostatecznie tak na prawdę to nie wiem czego chcesz. Moim skromny zdaniem wykorzystywanie jakiegokolwiek LRF'a zasilanego jakkolwiek do wjazdu do garażu to po prostu absurd. Te lampy mają czas rozruchu na poziomie 5 minut. Siedem razy zdążysz wjechać i wyjechać autem zanim ta lampa się rozgrzeje. To przecież nie ma absolutnie żadnego sensu. Na dodatek przy połączeniu szeregowym stateczników światła sprawnego auta dadzą więcej światła niż ta lampa!
Powrót do Wysokoprężne lampy wyładowcze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości